Wednesday 1 November 2017

Opening Van 'N Rekening By Vanguard - 'N Stemming


Opening van 'n rekening by Vanguard 'n stemming As jy op soek is om te belê in passief bestuurde effektetrusts, kyk nie verder as Vanguard. Vanguard bied 'n wye verskeidenheid van fondse met 'n baie lae oorhoofse koste. Danksy Vanguard, is meer en meer fonds maatskappye wat 'n lae koste onderlinge fondse. Voordat Vanguard, fondse met 0.18 onkosteverhoudings was ongehoord. Ek het onlangs geopen 'n rekening by Vanguard, het ek gedink ek sal skryf 'n vinnige oorsig. Ek gebruik Google Chrome leser op 'n Mac om die rekening oop te maak en didnt enige probleme ondervind. Werk goed op Safari sowel. Die aansoekproses het skaars 10 minute en was vinniger as die opening van 'n rekening by Fidelity (sien my Fidelity hersiening). Jy hoef nie aan die proses vir die opstel dadelik te voltooi. Die webwerf kan jy red en aansoek en kry om dit later. Wat sal jy nodig het Persoonlike inligting Fondse youd graag om te belê in Befondsing inligting soos bankbesonderhede indien doen 'n ACH Jy sal gevra word as jy wil aan te meld vir e-lewering van dokumente. Kies om in te teken op rekening onderhoud fooie te vermy. Jy moet rekening bevestiging e-pos te ontvang wanneer jy klaar is. Struikelblokke! Toe ek besluit het om aan te meld vir e-aflewering as 'n deel van die rekening proses vir die opstel, ek het 'n fout bladsy wat die bladsy kon nie gevind word nie! Sodra die rekening was opstel, het ek na profiele en het dit gedoen. Het jy 'n e-pos bevestiging e-aflewering. Aanvanklik het ek kon nie sien die webwerf in Chrome. Blyk het ek 'n skelm uitbreiding geïnstalleer. Wasnt Vanguards skuld. As jy probleme met Chrome, uitbreidings skakel en probeer weer. Die meeste fondse in Vanguard het 'n $ 3000 minimum en 'n paar het vroeg verlossing fooie. Lees prospektus noukeurig deur voordat pluk fondse. Op hou ADB's, sal Vanguard ADR fooie van jou makelaarsloon rekening as gereken deur die DTC. Vanguard is nie die beste plek om individuele aandele te koop, insluitend Vanguards ETF as hul kommissies is redelik hoog. Wat ek gedoen het, soos Die hele proses was baie vinnig. Geen klagtes is daar. Jy hoef nie na die fondse dadelik haal, jy kan dit doen sodra die rekening is ingestel. Daar is 'n rykdom van inligting op die webwerf. Baie van die feite en statistieke. Ek was aangenaam verras om 'n ordentlike afslag vir Turbo belasting te sien wanneer ek ingeskryf. Havent gedoen maar my belasting, Siek wees met behulp van die afslag wat aangebied word deur Vanguard. Afsluiting Twee thumbs up! Maklik, vinnig en un-deurmekaar. Havent bewys nie die batetoewysing gereedskap nog fondse is nog steeds hangende. Sal hierdie post te werk sodra ek dit reg. Ek sit 'n kort skyfievertoning van die rekening opening proses. Geniet dit! Vanguard rekening Opening Slideshow

No comments:

Post a Comment