Monday 13 November 2017

Sommige Aanlyn Handelaars Ignoreer Reëls


Sommige aanlyn handelaars ignoreer reëls Deur Susannah Streeter en Johanna Hall BBC News 28 Desember 2010 Image caption Verskeie voorskrifte geld vir aanlyn handel 'N BBC-ondersoek het getoon dat sommige aanlyn kleinhandelaars is nog steeds versuim om te voldoen aan die afstand verkope regulasies ingebring om verbruikers wat aanlyn of deur e-pos om te shop te beskerm. Trading Standards is ook gekritiseer omdat hulle nie genoeg om hierdie aspek van die reg verbruiker te dwing doen. Dit is 'n wetlike verpligting vir verkopers om kopers te gee 'n volledige onvoorwaardelike terugbetaling, insluitend aanvanklike afleweringskoste solank die koper stel die verkoper dat hulle wil die goedere binne sewe werksdae terugkeer. Dit is omdat, anders as in 'n winkel, kliënte in staat is om die goedere te ondersoek voordat hulle dit koop is. Daar is 'n paar uitsonderings soos toegedraaide CDs en bederfbare goedere, maar andersins die geld moet so gou rekening gekrediteer die koper se as moontlik en binne 30 dae na die nuutste. In Junie het die BBC het ontdek dat Volgende is die oortreding van die wet verbruiker as gevolg van nie terugbetaling daardie aanklagte. Die handelaar het nou verander sy beleid, maar ander aanlyn winkels is steeds versuim om te voldoen aan die regulasies wat in 10 jaar gelede gebring. In September het beveel dat ons 'n item uit online koek bykomstighede webwerf, koek-Denke. Ons het die bestelling gekanselleer word binne sewe werksdae maar die handelaar versuim het om die lewering koste terugbetaal en nog nie so gedoen. Ons koop skoene van e-boetiek, Glamorous Enig, binne die afkoeltydperk hy het hulle terug, maar die afleweringskoste is nie terugbetaal ten spyte van versoeke. Die eienaar het nou vir ons gesê sy het eers die besigheid in Augustus en was nie bewus van hierdie deel van die wet. Sy het ons bedank vir wys dit uit, terugbetaal ons koste en gesê sy sal altyd die aanklag terug van nou af. Die klerekleinhandelaar Boden ook aanvanklik versuim het om afleweringskoste outomaties terugbetaal op die drie geleenthede waar ons bestel en dan teruggekeer goedere. Die handelaar het al terugbetaal die aanklag wanneer hy daarop gewys is. Boden het ons vertel dat dit voldoen aan die verkoop afstand regulasies, maar het 'n paar foute met ons bestellings wat dit het om verskoning gevra vir en beklemtoon wanneer sulke foute geïdentifiseer word hulle sal altyd reggestel word. Dit het bygevoeg dat dit bied 'n uitgebreide standaard terugkeer tydperk van drie maande. Die verbruiker vereniging wat? sê dit is nie verbaas oor die vlak van verwarring ons ontdek. Dit is moontlik dat daar Trading Standards beamptes daar buite wat meer opleiding en leiding te gee oor hierdie regulasies Ed Davey, verbruikers Minister nodig "Vanjaar Watter? Het gekyk na meer as 80 handelaars en ons het bevind dat meer as 'n kwart is nie nakoming van die wette. Hulle gee nie koper hul volle regte," sê Jenny Driscoll van Watter ?. Ander aanlyn kleinhandelaars sê dit is frustrerend om te sien firmas wat nie in ooreenstemming met die wet. "Dit kos ons net meer as £ 5,000 verlede jaar in terugbetaling afleweringskoste en uitstuur items wat mense vir 'n ander grootte teruggekeer het," sê Paul Neve van Ipswich, wat sells ry goedere uit sy aanlyn winkel. Maar as 'n verbruiker, mnr Neve het bevind dat ander maatskappye hom nie terugbetaal die volle bedrag. Hy het gekla sy plaaslike Trading Standards kantoor maar hulle het vir hom gesê om te gaan na die hof vir klein eise. "Die probleem met gaan die hof vir klein eise op aanklagte van £ 2,50 tot £ 5 te herwin, is dat die koste is meer as dit, veral as jy in ag neem die tyd wat dit neem om die papierwerk en die tyd wat nodig is af werk te doen. Dit is nie die moeite werd, "sê hy. Ons vra Trading Standards amptenare in die Verenigde Koninkryk wat hul beleid is wanneer gekonfronteer met sulke klagtes. Ons het gevind dat, afhangende van die kantoor, die raad gegee het om verbruikers en die stappe wat gedoen is wyd uiteenlopend. Die Trading Standards Institute gesê alle dienste moet die eise aan hulle te balanseer met die hulpbronne wat hulle beskikbaar het. "Terwyl dienste sal dikwels wil ingryp in individuele geskille waar 'n besigheid nie voldoen aan hul wetlike verpligtinge, hierdie eenvoudig in baie gevalle nie moontlik nie," sê Richard Webb, lood beampte vir e-handel op die Trading Standards Institute. "Trading Standards professionele erken hoe frustrerend dit is vir individue wat bevind hul klagte of probleem kan nie net opgelos word. Maar elke diens sal fokus op die kwessies wat die meeste in hul ligging saak." Die Minister verbruikers Ed Davey het ons vertel dat Trading Standards het die magte om die afstand verkoop regulasies af te dwing en dat die regering is gretig om hulle aan dié magte gebruik indien nodig. "Dit is moontlik dat daar Trading Standards beamptes daar buite wat meer opleiding en leiding te gee oor hierdie regulasies moet maar ek weet daar is baie gevalle waar Trading Standards is die handhawing van die regulasies en Trading Standards moet altyd die eerste poort van die oproep vir sulke klagtes, " hy sê. Deel hierdie storie oor die deel

No comments:

Post a Comment