Monday, 9 October 2017

Gehalte Bestuur


gehalte bestuur gehalte bestuur geskiedenis, ghoeroes, TQM teorieë, proses verbetering, en organisatoriese 'uitnemendheid' Die geskiedenis van kwaliteit beheer, van blote "inspeksie" te Total Quality Management, en sy moderne 'gebrandmerk interpretasies soos' Six Sigma, het gelei tot die ontwikkeling van noodsaaklike prosesse, idees, teorieë en gereedskap wat sentraal tot organisasie-ontwikkeling is, bestuur van verandering, en die prestasie verbeterings wat algemeen gewenste vir individue, spanne en organisasies. Hierdie gratis hulpbronne, materiaal en gereedskap is 'n uitstekende gids tot die gehalte bestuur gebied, vir praktiese toepassing in organisasies, vir studie en leer, en vir onderrig en opleiding van ander. Hierdie gratis pdf materiaal is verskaf deur toestemming van die Britse Departement van produksie - nou die Departement vir Business Enterprise en Regulatiewe hervorming - wat dank erken. Die genoteerde en gekoppel uit hierdie bladsy materiaal is onderworpe aan Crown kopiereg. Let asseblief daarop dat aangesien die vervanging van die Britse Departement van produksie deur die Departement vir Business Enterprise en Regulatiewe hervorming, die brandmerk op die materiaal is nou uitgedien. Nietemin, aangesien die Quality Management tegniese en historiese inhoud is onaangeraak deur die DTI brandmerk die materiaal wat relevant is vir opleiding, leer en verwysing bly. Dit is gepas om daarop te let die aanvaarding van 'n kort rukkie terug nou, van Josef Juran, 'n seminale figuur in die geskiedenis van kwaliteit beheer, wat 28 gesterf Februarie 2008, ouderdom 103. Juran het meer as leer die Japannese oor kwaliteit bestuur. Hy is ook waarskynlik die eerste gehalte deskundige beklemtoon dat geen kwaliteit beheer stelsel werk nie, tensy mense bemagtig en verbind tot die verantwoordelikheid vir gehalte te neem - as 'n voortdurende proses - effektief vir gehalte om deel van 'n deel van gedrag en houdings van mense geword - 'n etos. Die artikel hieronder oor Kaizen verduidelik die verband tussen die ware etos van kwaliteit beheer, en die positiewe etiese bestuur van mense. Verdere totale kwaliteitsbestuur inligting en kwaliteit beheer terminologie verduidelikings is op die Six Sigma bladsy. geskiedenis van gehalte bestuur Die wortels van Total Quality Management kan teruggevoer word na die vroeë 1920's produksie gehaltebeheer idees, en veral die konsepte ontwikkel in Japan begin in die laat 1940's en 1950's, 'n pionier daar deur Amerikaners Feigenbum, Juran en Deming. Meer oor Quality Management en TQM geskiedenis. gehalte bestuur guru en teorieë Quality Management grootliks die gevolg van die werk van die gehalte ghoeroes en hul teorieë: die Amerikaanse ghoeroes te sien in die 1950's Japan: Joseph Juran, W Edwards Deming, en Armand Feigenbum; die Japannese gehalte ghoeroes wat ontwikkel en uitgebrei die vroeë Amerikaanse gehalte idees en modelle: Kaoru Ishikawa, Genichi Taguchi en Shigeo Shingo; en die 1970-1980's American Western ghoeroes, veral Philip Crosby en Tom Peters, wat die Quality Management konsepte verder uitgebrei na die Japannese suksesse. Meer oor die Quality Management ghoeroes en hul teorieë. insluitend die ontwikkeling en / of gebruik van die Plan, te doen, gaan, Wet (PDCA) siklus, Pareto ontleding, oorsaak en gevolg diagramme, stratifikasie, check-velle, histogramme, strooi-kaarte, proses beheer kaarte, stelsel ontwerp, parameter ontwerp , verdraagsaamheid ontwerp ( 'Taguchi metode'), Gehalteverbetering Spanne (QIT), net betyds (JIT), Bestuur deur die loop van (MBWA), McKinsey 7-S raamwerk, ens totale kwaliteitsbestuur (TQM) Total Quality Management funksies sentraal die kliënt-verskaffer koppelvlakke, (eksterne en interne kliënte en verskaffers). 'N Aantal prosesse sit by elke koppelvlak. Sentraal is ook 'n organisatoriese verbintenis tot gehalte, en die belangrikheid van kommunikasie hierdie gehalte verbintenis, tesame met die erkenning dat die reg organisasiekultuur is noodsaaklik vir effektiewe Total Quality Management. Meer oor die grondbeginsels en strukture van die TQM model. insluitend die mense, prosesse en stelsels in die organisasie. prosesse - begrip prosesse en metodes vir prosesverbetering Verstaan ​​prosesse is noodsaaklik voordat gepoog word om dit te verbeter. Dit is 'n sentrale aspek van Total Quality Management, en ook om meer moderne gehalte en proses verbetering interpretasies en modelle soos Six Sigma. Meer oor Total Quality Management proses en die proses verbetering metodes. kwaliteit proses verbetering gereedskap en tegnieke 'N Wye verskeidenheid van gereedskap en tegnieke word gebruik vir die identifisering, meting, prioritiseer en die verbetering van prosesse wat van kritieke belang om gehalte is. Weereens hierdie idees en metodes prominent in die moderne interpretasies van Total Quality Management, soos Six Sigma. Hierdie proses verbetering gereedskap en tegnieke sluit in: DRIVE (definieer, Review, te identifiseer, Check, Voer), proses kartering, vloei-kartering, kragveldontleding, oorsaak en gevolg, 'n dinkskrum, Pareto ontleding, Statistiese Prosesbeheer (SPC), beheer kaarte , staafgrafieke, 'dot plot "en kerfstok kaarte, check-velle, strooi diagramme, matriks ontleding, histogramme. Meer oor gereedskap en tegnieke vir die proses evaluering en verbetering. ontwikkeling van mense en spanne Mense is 'n belangrike komponent in enige suksesvolle ontwikkeling organisasie. Verwyder jy die mense en die organisasie is niks. Neem weg die mense se motivering, toewyding en vermoë om saam te werk in goed georganiseerde spanne, en weer, die organisasie is niks. Aan die ander kant, inspireer die mense goed, kreatief, produktief werk, en die organisasie kan vlieg. Logies dus die ontwikkeling en behoorlike benutting van mense is noodsaaklik vir die sukses van die hele kwaliteit beheer inisiatiewe. Daar is 'n wye verskeidenheid van modelle wat gebruik word in die keuse van. beoordeling. opleiding en ontwikkeling en motivering van mense. waaronder klassieke modelle soos Belbin, Myers Briggs Type Indicator (sien die artikel persoonlikheid modelle), Bruce Tuckman se "vorm, Bestorming, Normfase, uitvoerende se model. John Adair se optrede Centred Leierskap model. Meer oor mense en kultuur binne gehalte bestuur. kwaliteit beheer stelsels A 'Total Quality organisasie algemeen baat by 'n doeltreffende Quality Management System (QMS). A Quality Management System is tipies gedefinieer as: ". 'N Stel gekoördineerde aktiwiteite te rig en te beheer 'n organisasie ten einde die effektiwiteit en doeltreffendheid van sy prestasie voortdurend te verbeter" Kliënt verwagtinge onvermydelik ry en definieer 'performance' kriteria en standaarde. Daarom Quality Management Systems fokus op verwagtinge van die kliënt en voortdurende hersiening en verbetering. Meer oor Quality Management Systems. wat dit is, en hoe om 'n goeie QMS. prestasiemeting en bestuur Daar is baie maniere om organisatoriese prestasie buiten finansiële opbrengs of wins te meet. Moderne meting fokus op die noodsaaklike aktiwiteite, hulpbronne en ander faktore - baie minder tasbare as die tradisionele indictors - wat 'n impak op die finale uitsette. Dit sluit in moderne metodes soos gebalanseerde telkaart. Meer oor prestasiemeting. en die koste van gehalte. uitnemendheid en die Europese Quality Management Model Die Europese Stigting vir Kwaliteitsbestuur (EFQM) Excellence Model ® is 'n nuttige raamwerk vir die ontwikkeling van gehalte en uitnemendheid binne 'n organisasie. Meer. TQM selfassessering en toekennings met behulp van die EFQM ® model Enige organisasie kan self bepaal op voorwaarde dat dit het die verbintenis om dit so, en 'n raamwerk vir die self-assessering. Hier is 'n paar idees, en 'n proses vir gehalte en uitnemendheid selfassessering. TQM benchmarking en vraelys (gereedheid vir benchmarking) Benchmarking is 'n wyd gebruik termyn binne die gebied van organisatoriese meting en bestuur. Hier is 'n uiteensetting van benchmarking, en 'n vraelys deur 'n organisasie (of 'n departement of proses span) dat hulle gereed is vir benchmarking kan evalueer. TQM implementeringsraamwerk en bloudruk TQM prosesse Gereedskap en tegnieke Mense en spanwerk Gehalte bestuurstelsel prestasiemeting EFQM Excellence Model ® Self-evaluasie Dit bloudruk vir die bereiking van organisatoriese uitnemendheid is gebaseer op baie jare van navorsing, onderrig en raadgewende werk in die Europese Sentrum vir Besigheid Uitnemendheid (ECforBE), en die navorsing en opvoeding afdeling van Oakland Consulting plc. Dit is, saam met die ander hulpbronne in hierdie afdeling, inligting en advies aanvanklik uit die Britse Departement van Nywerheid, nou vervang deur die Departement vir Business Enterprise en Regulatiewe hervorming. TQM gevallestudies Hier is 'n aantal gevallestudies met organisasies wat kwaliteit beheer en inisiatiewe proses verbetering geïmplementeer. Hierdie gevallestudies illustreer die doeltreffendheid en die haalbaarheid van die verskillende metodes, instrumente, tegnieke en konsepte ingesluit binne gehalte bestuur en kwaliteit proses verbetering teorie. Airedale Springs Beperk gevallestudie (mense, spanwerk, vaardighede erkenning) Appor Beperk gevallestudie (deurlopende verbetering, kultuurverandering) BAE Systems / Waer Systems Limited gevallestudie (verskaffingsketting proses verbetering, projek-kampioene, verskaffer vennootskappe) British Telecom Plc gevallestudie (kwaliteit raamwerk, strategie, stelsels, selfassessering, gebalanseerde telkaart) GSM Groep gevallestudie (missiestelling, strategiese beplanning, Kaizen, vennootskappe) Hydrapower Dynamics Ltd gevallestudie (spanwerk, gehalte bel, stelsels, gesonde verstand gehalte) Lakeside Engineered Systems Division, Aeroquip Groep gevallestudie (gehalte, uitnemendheid, Kaizen, proses verbetering) Verband Express gevallestudie (besigheid uitnemendheid, belanghebbendes, spanwerk, kwaliteit toekennings, meting) Spembly Mediese Beperk gevallestudie (ontwerp vir vervaardiging, projekte, gelyktydige ingenieurswese, innovasie, millennium produkte) Springfarm Argitektoniese Mouldings Beperk gevallestudie (waardes, opnames, erkenning, kommunikasie stelsel) Vista Optics Beperk gevallestudie (besigheid uitnemendheid, selfassessering, benchmarking, kwaliteit toekennings, statistiese prosesbeheer [SPC]) Kaizen is 'n baie belangrike konsep binne gehalte bestuur en spesifieke verduideliking verdien: Kaizen (gewoonlik uitgespreek 'kyzan' of 'kyzen' in die Westerse wêreld) is 'n Japannese woord, algemeen vertaal beteken 'n deurlopende verbetering. Kaizen is 'n kern beginsel van kwaliteit beheer oor die algemeen, en spesifiek binne die metodes van Total Quality Management en 'Lean Manufacturing ". Oorspronklik ontwikkel en deur die Japannese nywerheid en vervaardiging toegepas in die 1950's en 60's, Kaizen steeds 'n suksesvolle filosofiese en praktiese aspekte van 'n paar van die bekendste Japannese maatskappye wees, en het vir baie jare sedertdien geïnterpreteer en deur 'Westerse' organisasies al aangeneem regoor die wêreld. Kaizen is 'n manier van dink, werk en optree, is ingesluit in die filosofie en waardes van die organisasie. Kaizen moet uitgeleef eerder as opgelê of geduld, op alle vlakke. Die doelstellings van 'n Kaizen organisasie is tipies soos volg gedefinieer: Om winsgewend, stabiele, volhoubare en innoverende wees. Om vermorsing van tyd, geld, materiale, hulpbronne en moeite te skakel en produktiwiteit te verhoog. Om inkrementele verbeterings aan stelsels, prosesse en aktiwiteite maak voordat probleme opduik, eerder as dit reg te stel na die gebeurtenis. Om 'n harmonieuse en dinamiese organisasie waar elke werknemer neem en gewaardeer te skep. Sleutelkonsepte van Kaizen: Elke is 'n sleutel woord in Kaizen: die verbetering van alles wat almal doen in elke aspek van die organisasie in elke afdeling, elke minuut van elke dag. Evolution eerder as revolusie: voortdurend maak klein, 1% verbeterings aan 100 dinge is meer effektief, minder ontwrigtende en meer volhoubare as die verbetering van een ding met 100% wanneer die behoefte raak onvermydelik. Almal wat betrokke is in 'n proses of aktiwiteit egter blykbaar onbeduidende, het waardevolle kennis en neem deel aan 'n werkende span of Kaizen groep (kyk ook Kwaliteitsirkels hieronder). Almal verwag om deel te neem, te ontleed, die verskaffing van terugvoer en dui verbeterings aan hul gebied van die werk. Elke werknemer is by magte om ten volle deel te neem aan die verbetering proses: die neem van verantwoordelikheid, die nagaan en koördinering van hul eie aktiwiteite. Bestuurspraktyk in staat stel en fasiliteer hierdie. Elke werknemer is betrokke by die bestuur van die maatskappy, en is opgelei en ingelig oor die maatskappy. Dit moedig toewyding en belangstelling, wat lei tot vervulling en werkstevredenheid. Kaizen spanne gebruik analitiese gereedskap en tegnieke om stelsels te hersien en kyk na maniere om te verbeter (sien kwaliteit gereedskap hieronder). Op sy beste, Kaizen is 'n noukeurig gekoester filosofie wat geleidelik en aaneenlopend werk, en wat help om 'harde' organisatoriese insette en doelwitte (veral in-proses-gedrewe omgewings) in lyn te bring met 'n sagte 'bestuurskwessies soos motivering en bemagtiging. Soos enige metode kan egter swak interpretasie en implementering van die nut van Kaizen praktyke te beperk, of erger veroorsaak dat hulle om teenproduktief wees. Kaizen onsuksesvol tipies waar: Kaizen metodes word by 'n bestaande gebreke struktuur, sonder vaststelling van die basiese struktuur en filosofie. Kaizen is swak geïntegreer met prosesse en mense se denke. Opleiding is onvoldoende. Bestuur / leierskap nie verstaan ​​of ondersteun Kaizen. Werknemers en bestuurders beskou Kaizen as 'n vorm van opgelê prosedure, ontbreek sinvolle doel. Kaizen werk die beste wanneer dit 'besit' deur mense wat die konsep as beide bemagtiging van individue en spanne, en 'n werklik praktiese manier om gehalte en prestasie, en daardeur werkstevredenheid en beloning te verbeter sien. Soos altyd, soos initatives baie afhanklik is van verbintenis van bo, krities: aan te moedig en te ondersteun Kaizen, en om te verseker verbeterings te produseer nie net beter produktiwiteit en wins vir die organisasie nie, maar ook 'n beter erkenning en beloning en ander positiewe voordele vir werknemers, wie se betrokkenheid dryf die verandering en verbetering in die eerste plek. Dis interessant dat die gees van Kaizen, wat duidelik Japanese oorsprong - veral sy beduidende klem op individuele en werker bemagtiging in organisasies - word weerspieël in baie 'Westerse' konsepte van bestuur en motivering, byvoorbeeld die Y-teorie beginsels beskryf deur Douglas McGregor ; Herzberg se Motivational teorie. Maslow se behoefte hiërargie en verwante denke; Adams se billikheidsteorie; en Charles Handy se motiveringsteorieë. Betoverend, kan ons nou sien wat eintlik baie nou bande bestaan ​​tussen: die fundamentele beginsels van Quality Management - wat so koud en losstaande kan beskou word en gefokus op 'dinge' nie mense, en progressiewe "humanis" idees oor motiverende en die bestuur van mense - wat as te barmhartige en omgee kan beskou word om 'n beduidende plek in die optimalisering van organisatoriese produktiwiteit en wins het. Die punt is dat in alle effektiewe organisasies 'n baie sterk onderlinge afhanklikheid tussen: stelsels, prosesse, gereedskap, produktiwiteit, wins - die 'harde' en uitgange (sommige sê 'linkerkant brein), en mense, motivering, spanwerk, kommunikasie, erkenning en beloning - die 'sagte' en uitgange ( 'regte kant brein) Kaizen help om hierdie faktore aan te pas, en hou hulle in lyn. kwaliteit gereedskap 'Kwaliteit gereedskap' verwys na gereedskap en tegnieke wat gebruik word ter ondersteuning van Kaizen en ander verbetering van die gehalte of kwaliteit beheer programme en filosofieë. Hoofsaaklik gebaseer op statistiese en vervaardigingsproses gereedskap, is kwaliteit gereedskap gebruik op alle vlakke van 'n organisasie - tipies in 'gehalte sirkels' of Kaizen werkspanne te analiseer en hersiening aktiwiteite en ontbloot ondoeltreffendheid. Die belangrikste kwaliteit gereedskap is: Die "5 hoekoms '- vra" Waarom? " ten minste vyf keer om oorsaak van 'n probleem te ontbloot. Vloeidiagramme - bokse en pyle wyse van eksaminering aktiwiteite, potensieel gebruik word in 'n dinkskrum. ook in besigheid prosesmodellering. Visgraat / Ishikawa Diagramme --visgraat gestruktureer diagram vir die identifisering van oorsaak / gevolg patrone, waarin primêre kategorieë is oor die algemeen voorafbepaalde volgens konteks. Sien visgraatdiagram en gebruik voorbeelde vir projekbestuur. Begin Charts - 'n grafiek wat data / verandering op 'n tydlyn erwe. Pareto Charts - 'n lyn en staafgrafiek vertoon oorsaak / gevolg-verhoudings, veral grootste relatiewe oorsaak, gebaseer op Pareto teorie. Histogramme - 'n staafgrafiek vertoon data in eenvoudige kategorieë wat saam verantwoordelik is vir 'n totaal. Kontrolelyste / Checksheets - pre-formaat lyste vir kennisname voorkoms, frekwensie, ens volgens bekend nuttig kriteria Beheer / Shewhart Charts - 'n standaard patroon van prestasie / tyd vir 'n gegewe proses, dikwels in Run Chart formaat, wat dien as 'n sjabloon om conformance en afwyking te gaan. Spreidingsdiagram / Puntediagram - 'n grafiek wat punte (gewoonlik baie individuele gevalle) volgens twee veranderlikes, wat 'n nuttige visuele aanduiding van die verhouding tussen die twee veranderlikes produseer erwe. Sommige kwaliteit gereedskap, soos vloeidiagramme en kontrolelyste, het deel van die hoofstroom bestuur word. Ander gereedskap soos die visgraatdiagram gebly heel spesifiek vir die ingenieurswese en vervaardiging dissiplines, wat tradisioneel 'n sterk fokus en kundigheid in Kaizen, 'Lean' bestuur en ander kwaliteit beheer metodes. gehalte sirkels Kwaliteit sirkels, soortgelyk aan Kaizen spanne, is 'n belangrike deel van enige deurlopende verbetering program. In hierdie konteks die woord 'n sirkel 'verwys na 'n span van mense. Spanne of klein groepies (die sirkels) ontmoet om te ontleed, en hersiening werkspraktyk met die oog op die maak van voorstelle vir verbetering in hul werk en die stelsels. Soos met baie kwaliteit gereedskap, is die spesifieke gebruik van Kwaliteitsirkels hoofsaaklik gekonsentreer onder die vervaardiging en ingenieurswese organisasies of in tegniese afdelings van hierdie soort. Die term Kwaliteitsirkels kan gevind word in meer algemene gebruik buite hierdie tradisionele gebiede, in welke geval die naam is geneig om te impliseer of simboliseer dat spanne is besig om in 'n bemagtigde, koöperatiewe wyse, veral gefokus op probleemoplossing en verbeterings, eerder as 'n streng nakoming van tegniese Total Quality Management of verwante prosesse. (Met erkenning aan Melanie Allen.) Gehalte bestuur 70-krediet Mede van Toegepaste Wetenskap Graad Gehalte bestuur is 'n organisatoriese benadering wat doeltreffendheid skep en verbeter 'n maatskappy se mededingende voordeel in die mark. Dit is 'n verbintenis tot die begrip van die presiese behoeftes van 'n kliënt en die lewering van resultate op tyd en binne die begroting. Ontwerp vir diegene met werk ervaring met betrekking tot kwaliteit beheer inisiatiewe, hierdie program bied strategiese vaardighede ter voorbereiding van gehalte bestuurspraktyke wat strek binne en verlede maatskappy lyne aan verskaffers en verspreiders, insluitend globale supply chain netwerke. Kry vaardighede in die toepassing van ISO-standaarde, Lean beginsels insluitend Six Sigma, ontleding en verslagdoening, logistiek en supply chain management, data-insameling, en die keuse en implementering van kwaliteit gereedskap. Steek natuurlik beskrywings 196-120 Accel Oriëntasie Kom na die verskille tussen 'n tradisionele klaskamer en 'n versnelde leeromgewing tydens hierdie kursus, wat nodig is vir die versnelde bestuursontwikkelingsprogram verstaan. Die ontwikkeling van nuwe studie gewoontes wat ooreenstem met individuele leerstyle in 'n versnelde omgewing. Verbeter kreatiewe, probleemoplossing en analitiese denkvaardighede. 196-191 Beginsels van Bestuur Ontwikkel die nodige om 'n gesamentlike werksomgewing te bevorder vaardighede. Leer hoe om die tradisionele bestuursfunksies verrig van beplanning, organisering, beheer en leiding van. Vind selfgerigte en kruis-funksionele werkspan metodes. Bestudeer die tegnieke en konsepte wat verband hou met prestasie-evaluering, afvaardiging van verantwoordelikheid, dissipline en griewehantering, diversiteitsbestuur, die hantering van verandering, kostebeheer, veiligheid, en verwante onderwerpe. 623-161 Lean Enterprise / Intro Bespreek die basiese gereedskap van sellulêre vervaardiging en die voordele van maer stelsels, terwyl die neem van 'n winkel vloer lig van die tegnieke wat sellulêre vervaardiging onderskei van tradisionele vervaardiging stelsels. Vind die teorie, ontwerp en toepassing van onderwerpe soos sel uitleg, Kanban een stuk vloei, Takt, visuele bestuur en Kaizen. Leer om gemaklik in 'n sellulêre omgewing funksioneer en effektief toe te pas op 'n gebied van kundigheid. 623-162 Prin vir Lean Enterprise Vind die beginsels van lean manufacturing deur sellulêre vervaardiging terwyl die aanspreek van onderwerpe soos 'n stuk vloei, die KANBAN materiaal trek stelsel, standaard werk, buigbare werknemers en die visuele fabriek. Bestudeer die skuif van die tradisionele plant uitleg en fasiliteite beplan om die volledige implementering van maer beginsels. 623-170 Inleiding tot Deurlopende Improv Hierdie kursus is 'n aansoek wat gebaseer inleiding tot leierskap in die fasilitering en voorspraak n kwaliteit omgewing binne 'n organisasie. Teorieë en benaderings tot die verbetering van stelsels en prosesse word ondersoek om geleenthede te identifiseer vir verbeterde doeltreffendheid. 801-196 mondelinge / Interpersoonlike Comm Oefen die nodige vaardighede vir effektiewe spraak aflewering, luister, selfgelding, konflikoplossing, spanwerk en algemene interpersoonlike kommunikasie. 804-189 Inleidende Statistiek Studente wat Inleidende Statistiek vertoning data met grafieke, beskryf uitkerings met getalle uit te voer korrelasie en regressie-ontledings, en ontwerp eksperimente. Hulle gebruik waarskynlikheid en uitkerings aan voorspellings, skat parameters en toets hipoteses te maak. Hulle trek afleidings oor verhoudings insluitend ANOVA. 102-125 Princ van Voorsieningskanaal Mngt Supply chain management het belangrik om organisasies vermoë geword mededingend te bly. Hierdie kursus fokus op die werk in die ontwerp, vervaardiging, lewering en diens produkte aan die eindgebruiker. 196-123 Leading Change Leer om uitdagings op te los en te hanteer die personeel dinamika in die fasilitering van verandering in 'n organisasie. 196-135 Projekbestuur Ondersoek, dokument, en beheer elke fase van 'n in-klas span oefening wat verband hou met projekbestuur. Gebruik grafiese gereedskap soos PERT netwerke, Gantt en mannekrag laai kaarte, sowel met die hand en met Microsoft projekbeplanning sagteware. 623-163 J-ek-T Lean Enterprise Bestudeer gevorderde tegnieke in die ontwerp en ontwikkeling van die vervaardiging van selle. Kyk sellulêre vervaardiging van die bestuursvlak en fokus op die bou van die vervaardiging stelsel in 'n mededingende wapen. Bestudeer die vorming van basiese strategiese inisiatiewe en vordering deur middel van alle aspekte van die tegnologie, al die terwyl die klem op die kultuur organisasie en vervaardiging stelsels. Demonstreer die ontwerp en werking van sellulêre vervaardiging deur die vergadering van die werklike produkte in 'n gesimuleerde fabriek instelling. 623-164 Lean / Sigma Aansoek Ondersoek die organisasie, werknemers, en bestuur in 'n lean manufacturing maatskappy. Vind onderwerpe soos maer kultuur, betrokkenheid werknemer, buigsaamheid werknemer, betaal stelsels, plat organisasies, en aanspreeklikheid in visuele fabriek bestuur. Raak vertroud met die vermindering Kaizen afval tegnieke, die 5 SS, en standaard werk te verbeter. Hier is die spanbou vaardighede en praktyke wat nodig is om suksesvol uit te voer in 'n lean manufacturing werksomgewing. Hierdie kursus is ontwerp vir leerders om kennis en vaardighede te ontwikkel in alle aspekte van die skryfproses. Beplanning, organisering, skryf, redigering en hersiening toegepas deur 'n verskeidenheid van aktiwiteite. Studente sal analiseer gehoor en doel, gebruik elemente van navorsing en formaat dokumente met behulp van standaard riglyne. Individue sal ontwikkel kritiese leesvaardighede deur analise van verskeie geskrewe dokumente. Gehalte bestuur Die Quality Management (QM) Program bevorder deurlopende verbetering in ons programme deur die vergadering van die Ryan White Care Act vereistes vir kwaliteit beheer. Hierdie vereistes sluit in: 1) meet hoe goed MIV gesondheidsdienste te voorsien Openbare gesondheid riglyne, en 2) die ontwikkeling van strategieë vir die verbetering van toegang tot kwaliteit MIV gesondheidsdienste soos mediese sorg en gevallebestuur dienste. Die QM program spreek sleutel Care Act temas, insluitend: Verbeterde toegang tot en behoud in die sorg Kwaliteit van dienste en verwante uitkomste Koppeling van sosiale ondersteuningsdienste aan mediese dienste. Vermoë van die program te verander met die epidemie. Gebruik van epidemiologie, kwaliteit en uitkomste data vir die beplanning en prioritisering. Die QM program maak gebruik van verskeie aktiwiteite en gereedskap, insluitend: behoeftebepalings Samewerking en koördinasie Kliënt uitkomste en tevredenheid data ontwerp Versameling en ontleding opnames Berigte oudits Verskeie van ons QM dokumente en verslae is aanlyn beskikbaar: Posadres: Ohio Departement van Gesondheid

No comments:

Post a Comment