Tipes Trading Inter-streeks Inter-streeks handelaars ontgin prys verskille tussen streke. Byvoorbeeld, Amarrian Starship Engineering Datacores is beskikbaar by RD agente in die streek Domain [1] maar nie in die gebied te bewerk. As spelers navorsing Amarrian Starship Engineering verkies om hul datacores verkoop in die streek, kan 'n prys gaping na vore, sodat die inter-streeks handelaar om voordeel te trek deur die beweging van datacores van Domain om The Forge. Inter-streeks handel kan dikwels gedoen word sonder uitgebreide belegging in die handel vaardighede, soos dit wat jy nie nodig om buy bestellings of verkoop bestellings. In baie gevalle is, kan wins gemaak koop van verkoop bestellings en verkoop bestellings te koop. Terwyl dit verminder wins per eenheid, is dit verseker 'n vinnige omset so die handelaar sy ISK kan belê in 'n ander geleentheid. Intra-plaaslike Intra-plaaslike handelaars te ontgin prys verskille binne streke. In enige gegewe streek, is daar talle uitstaande koop en verkoop bestellings vir individuele items. In enkele stasies, een van hierdie koop bestellings sal die hoogste beskikbaar wees, en een verkoop orde sal die laagste beskikbaar wees. Die verskil tussen hierdie twee is die bod / vra versprei. [2] 'n intra-plaaslike handelaar kan 'n plaaslike Koop orde vir 'n kraai plaas teen 'n prys hoër as alle ander uitstaande koop bestellings in die streek. In hierdie geval, 'n kraai verkoop oral in die streek sal na hom toe gaan teen daardie prys. Hy kon dan sit 'n sell orde wat onder die laagste van die verkoop in die streek. As iemand gekoop hierdie kraai. wins die handelaar se is die bod / vra versprei, minder betaal. Dit mag nie voor die hand liggend dat die spelers 'n kraai sou koop by enige stasie. bloot omdat dit het die laagste prys. Daar is egter baie spelers nie vertroud is met al die kenmerke van die mark en sal koop deur die venster groepe, wat hulle net gee die laagste prys. Intra-plaaslike handelaars kan ook funksioneer deur die handel in enkele stasies, soos Jita 4-4. spekulasie Wanneer 'n handelaar verbintenis wat 'n item sal styg of val in die prys, is hy betrokke is by spekulasie. Gegewe huidige meganika in Eva, is dit moeilik of dalk onmoontlik om 'n kort posisie op 'n item te neem. Tog kan 'n mens 'n lang posisie in te neem net deur die opbou van voorraad van die item. Byvoorbeeld, kan 'n mens baat spekulasie deur die opbou van voorrade van Zydrine voor dreun streek minerale drop tariewe verminder. herverwerking arbitrage In sommige gevalle, sal die prys van 'n item se onder die waarde van die minerale wat uit herverwerking dit val. As hierdie gaping is groot genoeg, daar is 'n geleentheid vir herverwerking arbitrage [3]. 'N handelaar kan die item koop, verwerk dit, en onmiddellik verkoop die minerale. of plaas verkoop bestellings, vir 'n wins te maak. Dit het gebeur in groot hoeveelhede toe pendel steeds deur NPCs vir 9000 ISK verkoop en kon verwerk vir 2500 Tritanium. Wanneer Tritanium pryse bo 4.0 ISK per eenheid gestyg het, was daar 'n geleentheid vir arbitrage sedert pryse shuttles 'was onder die waarde van hul herverwerkte minerale. Daar is baie maniere om ISK speel EVE verdien. maar net een metode laat jou toe om jou rykdom vermeerder, terwyl die dra van 'n skerp pak. In die eerste van 'n twee-deel gids, die keurig geklee Kaaii begin ons af met die basiese beginsels van die koop van 'n lae en verkoop hoog. Beurs in EVE is waarskynlik een van die mees winsgewende nog gevaarlike beroepe n commander kan tot. Jy kan miljoene ISK maak in 'n paar uur dan verloor dit in 'n oomblik deur roekeloosheid, dwaasheid, of albei. Terwyl daar is dinge wat jy kan doen om die inherente risiko's te verreken (soos beplan jou roete deur veiliger stelsels en pas jou skip met modules wat kan toelaat dat jy speler Pirates ontduik), daar is 'n paar basiese beginsels moet jy neem voordat jy begin gooi geld oor die plek, of, meer dikwels as nie, sal jy nie in die mees skouspelagtige wyse. Terwyl die meeste het 'n begrip van die maak van ISK. paar waarheid verstaan die konsep verder as dit verdien 'n ordentlike loon. Enigiemand kan laai 'n industriële skip met data velle, maak 'n paar spronge, verkoop dit teen 'n hoër prys en noem hulself 'n handelaar. Tyd is geld Trading neem tyd. Ware tyd. 'N mynwerker kan gelukkig sit roerloos in 'n asteroïde veld met 'n half ordentlike roman ingebed in hul skoot, onophoudelik trek erts uit weerlose rotse en soms kyk op na die skerm wanneer die vragruim vul. As 'n handelaar, maar om te kompeteer en kry voor jou teenstanders jy moet bewus wees van enige veranderinge aan die markte. Winsgewende handel kan verskyn in 'n oomblik en net so vinnig verdwyn. Hoe jy jou tyd spandeer in EVE handel direk verband hou met hoeveel ekstra jy in jou beursie sal aan die einde van jou spel sessie. A handel lopie wat 20 spronge neem, neem 'n uur om te voltooi en maak jou as ses miljoen ISK is nie so winsgewend as 'n drie-sprong roete wat net maak jy twee miljoen. Voor die hand liggend? Jy sal verbaas wees. Baie mense wil hê dat die langtermyn en die vermeende inkorporering van groot bedrae kontant wat kom as gevolg daarvan, en die kort-afstand uitbetaling lopies heeltemal ignoreer. Jy kan meer as hulle hier kortsigtige mense te maak as jy die wiskunde te doen. En ja, terwyl 'n 20-sprong afstand sal dompel in die nuutste Harry Potter roman toelaat, sou jy goed doen om ten minste een ogie oor die plaaslike markte. grootte sake Op die eerste inspeksie, 'n paar items verskyn uiters winsgewende handel te wees, maar 'n nadere ondersoek blyk dit is nie altyd die geval nie. Items in EVE het wisselende volumes en te weet hoe 'n groot "iets is kan 'n lang pad om te gaan om te besluit of dit winsgewend te voer. Die bottom line is dat jy huur jou skip vrag baai en jy wil dit met soveel-huur betaal huurders te vul as jy kan. Neem, byvoorbeeld, bou blokke. Jy kan 'n kopie orde te sien vir 700 ISK per eenheid iewers in die omgewing en vinnig stamp af aan dié blokke te koop in jou stasie vir 600 ISK. A 17 persent winsopslag mag lyk asof jy afluister in 'n ryk naat van wins, maar neem 'n nader kyk na die goedere en jy sal besef dat, met 'n volume van 4 m 3. 'n enkele blok sal neem vier keer soveel ruimte in jou hande as die meeste van die ander handelsgoedere. Diegene oh-so-winsgewende-soek Sertifiseringsliggame kan jy verdien 100 ISK per eenheid, maar as jy is verantwoordelik vir volume, wat werk uit op 25 ISK per m 3. Aan die ander kant, neem antibiotika. Hulle het net 'n 0,5 m 3 vol, en gewoonlik net maak 18-36 ISK per eenheid. Maar, met 'n volume van 0,5 m 3. jy kan dra twee per kubieke meter, wat uit werk as 36-72 ISK per m 3. Baie beter as die ou konstruksie blokke, sal jy nie eens? streeks verskille Kennis is mag. Weet wat handel dryf en wat nie en die vraag en aanbod van jou gekose gebied sal óf maak of jy breek. Neem die tyd om jou plaaslike sonnestelsel (en omliggende gebiede) na te vors en te sien wat verkoop word, konsekwent, in jou bedryfstelsel omgewing. Hier is die pryse, sowel koop en verkoop. Let op beide die pryse en die verskaf en koop volume. Daar is 'n groot Gotcha hier: 'n baie kere wat jy kan 'n handel goed dat 'n lae koop en verkoop hoë tussen twee stasies wat redelik naby kry. Dit kan 'n groot handel run lyk, maar indien die koper moet net 176 van dié item, terwyl die verskaffer 157,000 eenhede te koop (of andersom), sal jy nie net tyd en moeite mors, kan jy lumbered met duisende van die items wat jy nie kan verkoop. As jy aan die begin van jou handel loopbaan, kan dit beteken dat die meeste van jou geld op is vasgebind in voorraad. Ondervinding sal bewys dat in so 'n geval, kan dit beter wees om 'n klein verlies eerder as om te wag vir die regte koop om alles wat rat uit hande neem. As jy 'n fout maak - en jy sal - leer. Daar is 'n uitsondering op hierdie spesifieke reël wat gedek sal word in twee volgende kwessies, maar vir nou, laat hierdie soort handel alleen. Vaardigheid om te oorleef Die vaardigheid pakke wat nodig is vir doeltreffende handel is baie en uiteenlopend. Hoewel dit nie as betrokke as 'n geveg of mynbou professie, die tyd belegging in die verhoging van jou omvang en vlak in spesialis handel vaardighede is aansienlike nietemin. Jy begin met 'n baie beperkte toegang tot die hoër-toegeroep vaardighede (in teenstelling met die ander beroepe), maar hulle kan vinnig verkry word met net 'n bietjie moeite. Met 'n bietjie van navorsing, kan jy 'n karakter wat 'n beduidende been-up op diegene wat verkies om die basiese vaardighede te volg, wat jy ruimte om vinnig te groei gee het te skep. Die vaardighede wat jy nodig het kan netjies verdeel word in twee vorme; diegene wat jou skip en jou vermoë om te navigeer raak - ons sal hulle noem 'logistieke vaardighede, en toegewyde handel vaardighede, wat jou toelaat om te gaan in groter volumes met 'n laer koste en hoër winste. Handel vaardighede is nie heeltemal so belangrik vroeg as wat jy dalk dink. Net soos enige EVE speler kan myn of 'n basiese fregat vlieg. so ook kan enige grootoog gegradueerde vir Eva te koop en te verkoop ongeag hul beursie sal toelaat. As 'n voorvereiste om 'n groter vermoëns, die Trade vaardigheid self is die moeite werd om die opbou van. Maar, sal ons gaan in groot detail oor hierdie vaardighede volgende uitgawe. Uit te brei en te leer Jou logistieke vermoëns is belangrik vir 'n enkele rede. Jy moet fisies sleep die items wat jy wil om jouself te verkoop, ten minste te begin met. Eerder natuurlik dan sterre skip opdrag en die fregat vaardigheid wat spesifiek op jou ras is 'n vroeë prioriteit, soos vordering na opdrag Cruisers en industriële skepe rus op hierdie vroeë fondamente. Cruisers is baie meer geskik vir inter-stelsel handel as fregatte. al is dit net as gevolg van hul groter vrag gebiede. Industriële skepe. egter wat die ernstige handelaar moet streef na, al is dit net omdat met 'n paar belegging in die regte modules. laadvermogen kan uitgebrei word om drie of vier keer dié van die basis waarde. Die Uitgebreide Cargohold I en II modules sal vrag ruimte te verhoog met 15 persent en 27 persent onderskeidelik, en alle industriële voorwerpe kan op die heel minste te hanteer twee. Natuurlik sal jy nodig het om te lei jou romp opgradering en werktuigkundige vaardighede om hulle te pas. Net so, die Cargohold Optimization I en II rigs verhoog vrag ruimte met 15 en 20 persent onderskeidelik, vir 'n boete op wapens bedrag. Elke T1 skip kan inpas drie platforms. en elke T2 skip altesaam twee. Jy moet hierdie vaardighede op te lei: Mechanic III, Jurie Rigging III, en Ruimtevaart Rigging ek, of IV vir die T2 weergawe. 'N Iteron Mark V industriële skip met vyf Uitgebreide Cargohold II modules en drie Cargohold Optimization II rigs kan sleep 43667 m 3. En laat ons nie vergeet van die Navigation en Evasive_Maneuvering vaardighede, wat die basis snelheid en behendigheid van jou skip te verhoog - hoe vinniger jy kan kry na waar jy gaan, hoe beter, na alles. Pas die beste In die begin sal jy beide in vaardigheid en kontant om die gebruik van die mees basiese toerusting beperk; 'n vinnige fregat. sommige vrag expanders en miskien 'n naverbrander of microwarpdrive. Maar vrees nie, sal hierdie vinnig verander. Soos kontantvloei in wat jy kan opgradeer om meer vaardighede, beter skepe en hoër-waarde handelsgoedere. Baie kan hier gesê word oor die beste rat te hê, maar dit is 'n gebied wat ek sal te laat om jou te. Het jy guns spoed, pas jy jou skip om terug te veg, of om te ontduik, of om die onvermydelike te aanvaar en pop op die eerste gesig van die moeilikheid (in welke geval vermy pas duur 'naam' modules)? Wat ook al, die belangrikste faktor om te oorweeg wanneer die opleiding vir, koop en bewapen jou skepe is laadvermogen. Die Amarrian Milddadige is 'n gewilde keuse, want dit verg net die Amarrian industriële skip vaardigheid om opgelei te word om vlak 1, en dit is die basis vrag kapasiteit oorskry dié van ander lae-vlak 'indys. Alle rasse in staat vaartuie, egter, en niemand meer as die Gallentean Mark V Iteron. Dit kan nie geklop word op vrag ruimte, maar dit is 'n lang vaardigheid tyd om op te lei, êrens rondom 29 dae, afhangende van hoe gevorderd jou leervaardighede is. Vra rond. Die meeste "Indy 'vlieëniers is lief vir praat oor hul skepe en loadouts, soos die meeste ander vlieëniers. riskante besigheid Ag, nou, hier is die vryf: dit neem geld om geld te maak, maar hoe kan jy geld maak met geen geld? Wel, jy kan nie. Jy moet óf doen 'n paar mynbou. agent missies, of, as jy veral dapper is, piraterij. Ek sal na jou agent en bestuur van 'n paar missies vir hulle beveel. In 'n vinnige skip. jy kan 'n paar miljoen in net 'n paar dae te maak, selfs op die mees basiese van agente. As mynbou is meer jou styl, dan band op 'n myners en het dit, maar die punt is wat jy gaan ten minste 'n paar miljoen nodig het om te belê voordat jy lewensvatbare as 'n handelaar is. Dit kan gedoen word met minder, maar dit neem meer tyd. As jy vriende gemaak het, mag jy dalk in staat wees om hulle te oorreed om deel te wees met 'n paar miljoen om jou onderneming terug, maar as jy hierdie roete kies, maak seker dat jy hulle terug te betaal, op tyd en sonder probleme. Nie om dit te doen, kan die toorn van 'n paar up-and-coming vegvlieëniers, mense wat jy nie nodig het om later ontmoet in jou loopbaan as jy 'n volgelaaide hauler is wat deur 'n lae-sekuriteit stelsels aangaan. die mark Die Eva mark is waar jy die meeste van jou werk koop en verkoop sal moet doen. Sommige items kan nie gelys in die mark en op Kontrakte verkoop. Ek is nie van plan om kontrakte hier te dek, ander dan om te sê dit is daar buite, verskillende houdings en oortuigings speel oor met. Die mark skerm kan jy kommoditeite sorteer deur die aantal spronge van 'n item is, die beskikbare of verlangde volume, koste per eenheid en uit die keuselys in die boonste linker hoek van die mark skerm, plek (streek , sonnestelsel of stasie). Aandag te gee aan dit. Maak seker wanneer jy dit koop (of verkoop) iets, het jy nie gekoop streek-wye as jy nie van plan is om. Daar is ook 'n dikwels-oor die hoof gesien, maar baie nuttig geskiedenis blad op die mark skerm dat jy die prys en volume van 'n item sal vertel oor wisselende hoeveelhede van die tyd. Gebruik dit. Dit kan jy sien of die prys wat jy betaal (of verkoop vir) is in ooreenstemming met die huidige tendense en, net so belangrik, hoeveel van die item beweeg. Dit is baie handig om te bepaal of jy in 'n besige gebied, met baie van die deelnemers, of het die gebied vir jouself. Alles of niks Dit is die moeite werd om te prospekteer vir handelsroetes buite Eva. dit wil sê die ondersoek na die waardevolle inligting in stand gehou word op die amptelike EVE webwerf. Gaan na eveonline / korporasies / en jy sal 'n rykdom van inligting oor elke NPC Corp vind; waar hul stasies is, wat hulle verkoop en wat hulle te koop. NPC Corps is nie so buigsaam soos-speler hardloop besighede, en hulle is geneig om te hou by dit wat hulle weet. Ses Kin Developments, byvoorbeeld, koop koolstof en produseer sintetiese olies, so as jy 'n NPC organisasie kan vind nabygeleë wat wil SythOil en produseer koolstof, kan jy shuttle tussen die twee stasies. Maar alles wat jy doen, gaan nie op melk een roete elke dag. markaanbod en veranderinge vraag met elke koop en te verkoop ten einde verwerk. Wanneer jy iets om 'n NPC te verkoop die prys vraag gaan gewoonlik af as die bestellings gevul en die koop prys styg as meer aangekoop is. Die versoeking is om te lewer en te verkoop, te lewer en te verkoop totdat die vraag voltooi nie, maar om dit te doen sal 'n paar wins agterlaat as die prys veranderinge met elke transaksie - die meeste van die tyd. So kry dit alles is daar eerste, en verkoop dit saam, koop dieselfde manier, alles op een slag. Natuurlik, sal ander handelaars doen dieselfde, so doen dit vinnig, of hou op jou voorraad tot die pryse weer begin styg - as jy dit kan bekostig om. Moenie 'n finish nie So, jy het 'n paar vaardighede, het missioned of gemyn jou pad na jou eerste paar miljoen, en jy het 'n vinnige fregat of vet industriële skip - hopelik een van elk. Reeds jy besluit het om op te rig iewers en gevind het, met behulp van jou noodle en 'n bietjie van gesonde verstand, 'n paar lae-koste handel loop. Nou kan jy dink, "Ek sal net koop X bedrag van items, laai hulle en kop bo ', ja? Wel, ja en nee. Daar is 'n paar dinge wat jy moet jouself eerste te vra. Is jou vrag vol? Indien nie, moet jy weer kyk en kyk of daar 'n ander, nader, stasie wat enigiets anders wat jy kan op pad na jou einddoel vereis. Dit moet gebalanseer word met die tyd wat dit neem julle albei te lewer (en bakkie) hierdie "toevoeg" las wees. Dit kan wees dat as direk op pad, val af 'n paar holoreels jy 'n paar honderd duisend sal net en voeg vyf minute om jou reis, die struikelblok kan die moeite werd wees. Is daar 'n retoerreis vrag? In die laat 20ste eeu,-fossiel aangevuur afleweringsvoertuie genoem 18 wielers sal dikwels dra vrag in een bestemming net om niks te doen op die terugreis vind, kos hulle albei geld en tyd. Hierdie is 'Deadheads' genoem. Vermy dit ten alle koste. Soms kan jy nie, maar jy moet probeer. Is jy met behulp van die regte toerusting? As jy 'n draai wat ietwat hoë prys items het gevind, kan dit beter wees om vas paringen twee keer een keer hardloop, eerder as om die groot stadige Indy. Onthou die terugreis al. Tyd is geld. Ten slotte, voordat jy loskoppelen, maak seker jou roete. Is jy loop in 'n lae sekuriteit stelsels? In die begin het ek dit te vermy, want terwyl sommige sappige lopies te steek deur 0,5 stelsels, jy is nie die enigste persoon wat gaan word met behulp van die baie geleenthede daar; baie seerowers weet hoe om die handel stelsel gebruik om rykdom te vind, die rykdom wat sit in jou vet sappige stadig bewegende onverdedigde vragruim. Wees bewus van hierdie en gebruik die kaart; check die skepe / peule vernietig in die laaste uur. As daar enige aktiwiteit was, gaan nie, dis so eenvoudig nie. Skepe kan verseker word, vlieëniers gekloon kan word, vrag is vir ewig verlore. Nog moet kom. Dit is net die begin. Pas my woorde en jy sal ryk geword - daar is maniere en middele van amassing lot selfs klein maatskappye net kan droom oor. Beurs in NPC handelsgoedere kan winsgewende, maar koop en verkoop modules. minerale. en onwettige items kan vinnig van stapel te stuur wat jy in die groot liga, veral as jy dit kan afstand doen. Maar om dit te doen wat jy nodig het om te kyk na die mark skerm - gevorderde handel is net so veel oor wie jy weet as wat jy weet. Maar voor dit wat jy nodig het om op te lei en op te lei hard. Kry jou industriële vaardigheid facetten maksimum scoort, dan handel, koop dan bemarking, makelaar verhoudings en rekeningkundige en maak 'n begin op daardie - nie vergeet die leervaardighede as jy die neiging en beplan om 'n deel van EVE vir 'n rukkie om te kom. Wanneer jy klaar is sal ons ontmoet weer volgende uitgawe. Tot dan, vlieg veilig. en gaan nie steel my roetes, ek het vriende in hoë plekke! WENK # 1 - Moenie ander handelaars vra vir hul roetes. Mynwerkers hou priceless asteroïde toegevoeg om hulself, jagters hou sluit hul gunsteling moord gebiede; Hoekom moet jy aanvaar dat dit enigsins anders met handel wees. Jy is hul kompetisie, hulle aan U behoort, onthou dit! WENK # 2 - Moet nooit 'n bende nooi van iemand wat jy nie vertrou nie. Baie handelaars is ganked deur seerowers bestoking bende nooi, buiging vir hulle en hulle doodmaak. Selfs al is hulle sal Concorded (in 'n hoë-sek) en neem 'n punteleer getref het, kon hulle 'n vriend, of 'n alt het, staan by jou wrak plunder. WENK # 3 - Trading is baie geskik vir die speler wat wil om alleen te werk, maar dit beteken nie dat dit nie voordelig om 'n paar vriende verspreid oor het, al was dit net om te vra vir prys tjeks in streke weg van jou eie . WENK # 4 - Daar is vier maniere om die vrag kapasiteit van jou skip te verhoog: - Die eerste en maklikste manier is om 'n skip wat 'n vrag baai toeneem met elke vaardigheidsvlak jy bereik en dan lei tot daardie vaardigheid bied te koop - al Industrial skepe met ander woorde. - Die tweede is om soveel hoë gehalte vrag expanders as jou skip en beursie sal toelaat pas. Koop hulle een op 'n tyd, as jy moet, maar kry meer vrag te lewer. Onthou jy verkoop jou vrag ruimte, en as dit deur die uitbreiding van jou vrag kan jy die aantal ritte wat jy maak per lopie verkort, doen dit dan. - Die derde pas Cargohold Optimization rigs vir dieselfde redes. - Die vierde opsie is om 'n paar GSCs (reuse veilige houers), soveel koop as wat jy kan inpas in jou hande. Hulle is duur, maar al die vrag houers het die spesiale vermoë wat jou toelaat om meer volume in hulle as wat hulle neem plaas. Dit is nie 'n groot hoeveelheid, maar elke bietjie help. Nog 'n bonus is, moet jy 'n ongelukkige ondergang tegemoet kan 'n veilige GSC (wagwoord-beskermde) geanker waar jy gesterf het, die verbod op die oortreder van stryk die blikkies, om dit oop en steel jou vrag. Corporation bestuur en anker vaardigheid vereis word vir hierdie al is, en dat dit nie altyd werk as seerowers is net so geneig om houers eerder as vernietig het jy terugkeer na hulle, maar dit kan jy spaar 'n bietjie geld as jy gelukkig genoeg is. Tipes Trading Inter-streeks Inter-streeks handelaars ontgin prys verskille tussen streke. Byvoorbeeld, Amarrian Starship Engineering Datacores is beskikbaar by RD agente in die streek Domain [1] maar nie in die gebied te bewerk. As spelers navorsing Amarrian Starship Engineering verkies om hul datacores verkoop in die streek, kan 'n prys gaping na vore, sodat die inter-streeks handelaar om voordeel te trek deur die beweging van datacores van Domain om The Forge. Inter-streeks handel kan dikwels gedoen word sonder uitgebreide belegging in die handel vaardighede, soos dit wat jy nie nodig om buy bestellings of verkoop bestellings. In baie gevalle is, kan wins gemaak koop van verkoop bestellings en verkoop bestellings te koop. Terwyl dit verminder wins per eenheid, is dit verseker 'n vinnige omset so die handelaar sy ISK kan belê in 'n ander geleentheid. Intra-plaaslike Intra-plaaslike handelaars te ontgin prys verskille binne streke. In enige gegewe streek, is daar talle uitstaande koop en verkoop bestellings vir individuele items. In enkele stasies, een van hierdie koop bestellings sal die hoogste beskikbaar wees, en een verkoop orde sal die laagste beskikbaar wees. Die verskil tussen hierdie twee is die bod / vra versprei. [2] 'n intra-plaaslike handelaar kan 'n plaaslike Koop orde vir 'n kraai plaas teen 'n prys hoër as alle ander uitstaande koop bestellings in die streek. In hierdie geval, 'n kraai verkoop oral in die streek sal na hom toe gaan teen daardie prys. Hy kon dan sit 'n sell orde wat onder die laagste van die verkoop in die streek. As iemand gekoop hierdie kraai. wins die handelaar se is die bod / vra versprei, minder betaal. Dit mag nie voor die hand liggend dat die spelers 'n kraai sou koop by enige stasie. bloot omdat dit het die laagste prys. Daar is egter baie spelers nie vertroud is met al die kenmerke van die mark en sal koop deur die venster groepe, wat hulle net gee die laagste prys. Intra-plaaslike handelaars kan ook funksioneer deur die handel in enkele stasies, soos Jita 4-4. spekulasie Wanneer 'n handelaar verbintenis wat 'n item sal styg of val in die prys, is hy betrokke is by spekulasie. Gegewe huidige meganika in Eva, is dit moeilik of dalk onmoontlik om 'n kort posisie op 'n item te neem. Tog kan 'n mens 'n lang posisie in te neem net deur die opbou van voorraad van die item. Byvoorbeeld, kan 'n mens baat spekulasie deur die opbou van voorrade van Zydrine voor dreun streek minerale drop tariewe verminder. herverwerking arbitrage In sommige gevalle, sal die prys van 'n item se onder die waarde van die minerale wat uit herverwerking dit val. As hierdie gaping is groot genoeg, daar is 'n geleentheid vir herverwerking arbitrage [3]. 'N handelaar kan die item koop, verwerk dit, en onmiddellik verkoop die minerale. of plaas verkoop bestellings, vir 'n wins te maak. Dit het gebeur in groot hoeveelhede toe pendel steeds deur NPCs vir 9000 ISK verkoop en kon verwerk vir 2500 Tritanium. Wanneer Tritanium pryse bo 4.0 ISK per eenheid gestyg het, was daar 'n geleentheid vir arbitrage sedert pryse shuttles 'was onder die waarde van hul herverwerkte minerale. Daar is baie maniere om ISK speel EVE verdien. maar net een metode laat jou toe om jou rykdom vermeerder, terwyl die dra van 'n skerp pak. In die eerste van 'n twee-deel gids, die keurig geklee Kaaii begin ons af met die basiese beginsels van die koop van 'n lae en verkoop hoog. Beurs in EVE is waarskynlik een van die mees winsgewende nog gevaarlike beroepe n commander kan tot. Jy kan miljoene ISK maak in 'n paar uur dan verloor dit in 'n oomblik deur roekeloosheid, dwaasheid, of albei. Terwyl daar is dinge wat jy kan doen om die inherente risiko's te verreken (soos beplan jou roete deur veiliger stelsels en pas jou skip met modules wat kan toelaat dat jy speler Pirates ontduik), daar is 'n paar basiese beginsels moet jy neem voordat jy begin gooi geld oor die plek, of, meer dikwels as nie, sal jy nie in die mees skouspelagtige wyse. Terwyl die meeste het 'n begrip van die maak van ISK. paar waarheid verstaan die konsep verder as dit verdien 'n ordentlike loon. Enigiemand kan laai 'n industriële skip met data velle, maak 'n paar spronge, verkoop dit teen 'n hoër prys en noem hulself 'n handelaar. Tyd is geld Trading neem tyd. Ware tyd. 'N mynwerker kan gelukkig sit roerloos in 'n asteroïde veld met 'n half ordentlike roman ingebed in hul skoot, onophoudelik trek erts uit weerlose rotse en soms kyk op na die skerm wanneer die vragruim vul. As 'n handelaar, maar om te kompeteer en kry voor jou teenstanders jy moet bewus wees van enige veranderinge aan die markte. Winsgewende handel kan verskyn in 'n oomblik en net so vinnig verdwyn. Hoe jy jou tyd spandeer in EVE handel direk verband hou met hoeveel ekstra jy in jou beursie sal aan die einde van jou spel sessie. A handel lopie wat 20 spronge neem, neem 'n uur om te voltooi en maak jou as ses miljoen ISK is nie so winsgewend as 'n drie-sprong roete wat net maak jy twee miljoen. Voor die hand liggend? Jy sal verbaas wees. Baie mense wil hê dat die langtermyn en die vermeende inkorporering van groot bedrae kontant wat kom as gevolg daarvan, en die kort-afstand uitbetaling lopies heeltemal ignoreer. Jy kan meer as hulle hier kortsigtige mense te maak as jy die wiskunde te doen. En ja, terwyl 'n 20-sprong afstand sal dompel in die nuutste Harry Potter roman toelaat, sou jy goed doen om ten minste een ogie oor die plaaslike markte. grootte sake Op die eerste inspeksie, 'n paar items verskyn uiters winsgewende handel te wees, maar 'n nadere ondersoek blyk dit is nie altyd die geval nie. Items in EVE het wisselende volumes en te weet hoe 'n groot "iets is kan 'n lang pad om te gaan om te besluit of dit winsgewend te voer. Die bottom line is dat jy huur jou skip vrag baai en jy wil dit met soveel-huur betaal huurders te vul as jy kan. Neem, byvoorbeeld, bou blokke. Jy kan 'n kopie orde te sien vir 700 ISK per eenheid iewers in die omgewing en vinnig stamp af aan dié blokke te koop in jou stasie vir 600 ISK. A 17 persent winsopslag mag lyk asof jy afluister in 'n ryk naat van wins, maar neem 'n nader kyk na die goedere en jy sal besef dat, met 'n volume van 4 m 3. 'n enkele blok sal neem vier keer soveel ruimte in jou hande as die meeste van die ander handelsgoedere. Diegene oh-so-winsgewende-soek Sertifiseringsliggame kan jy verdien 100 ISK per eenheid, maar as jy is verantwoordelik vir volume, wat werk uit op 25 ISK per m 3. Aan die ander kant, neem antibiotika. Hulle het net 'n 0,5 m 3 vol, en gewoonlik net maak 18-36 ISK per eenheid. Maar, met 'n volume van 0,5 m 3. jy kan dra twee per kubieke meter, wat uit werk as 36-72 ISK per m 3. Baie beter as die ou konstruksie blokke, sal jy nie eens? streeks verskille Kennis is mag. Weet wat handel dryf en wat nie en die vraag en aanbod van jou gekose gebied sal óf maak of jy breek. Neem die tyd om jou plaaslike sonnestelsel (en omliggende gebiede) na te vors en te sien wat verkoop word, konsekwent, in jou bedryfstelsel omgewing. Hier is die pryse, sowel koop en verkoop. Let op beide die pryse en die verskaf en koop volume. Daar is 'n groot Gotcha hier: 'n baie kere wat jy kan 'n handel goed dat 'n lae koop en verkoop hoë tussen twee stasies wat redelik naby kry. Dit kan 'n groot handel run lyk, maar indien die koper moet net 176 van dié item, terwyl die verskaffer 157,000 eenhede te koop (of andersom), sal jy nie net tyd en moeite mors, kan jy lumbered met duisende van die items wat jy nie kan verkoop. As jy aan die begin van jou handel loopbaan, kan dit beteken dat die meeste van jou geld op is vasgebind in voorraad. Ondervinding sal bewys dat in so 'n geval, kan dit beter wees om 'n klein verlies eerder as om te wag vir die regte koop om alles wat rat uit hande neem. As jy 'n fout maak - en jy sal - leer. Daar is 'n uitsondering op hierdie spesifieke reël wat gedek sal word in twee volgende kwessies, maar vir nou, laat hierdie soort handel alleen. Vaardigheid om te oorleef Die vaardigheid pakke wat nodig is vir doeltreffende handel is baie en uiteenlopend. Hoewel dit nie as betrokke as 'n geveg of mynbou professie, die tyd belegging in die verhoging van jou omvang en vlak in spesialis handel vaardighede is aansienlike nietemin. Jy begin met 'n baie beperkte toegang tot die hoër-toegeroep vaardighede (in teenstelling met die ander beroepe), maar hulle kan vinnig verkry word met net 'n bietjie moeite. Met 'n bietjie van navorsing, kan jy 'n karakter wat 'n beduidende been-up op diegene wat verkies om die basiese vaardighede te volg, wat jy ruimte om vinnig te groei gee het te skep. Die vaardighede wat jy nodig het kan netjies verdeel word in twee vorme; diegene wat jou skip en jou vermoë om te navigeer raak - ons sal hulle noem 'logistieke vaardighede, en toegewyde handel vaardighede, wat jou toelaat om te gaan in groter volumes met 'n laer koste en hoër winste. Handel vaardighede is nie heeltemal so belangrik vroeg as wat jy dalk dink. Net soos enige EVE speler kan myn of 'n basiese fregat vlieg. so ook kan enige grootoog gegradueerde vir Eva te koop en te verkoop ongeag hul beursie sal toelaat. As 'n voorvereiste om 'n groter vermoëns, die Trade vaardigheid self is die moeite werd om die opbou van. Maar, sal ons gaan in groot detail oor hierdie vaardighede volgende uitgawe. Uit te brei en te leer Jou logistieke vermoëns is belangrik vir 'n enkele rede. Jy moet fisies sleep die items wat jy wil om jouself te verkoop, ten minste te begin met. Eerder natuurlik dan sterre skip opdrag en die fregat vaardigheid wat spesifiek op jou ras is 'n vroeë prioriteit, soos vordering na opdrag Cruisers en industriële skepe rus op hierdie vroeë fondamente. Cruisers is baie meer geskik vir inter-stelsel handel as fregatte. al is dit net as gevolg van hul groter vrag gebiede. Industriële skepe. egter wat die ernstige handelaar moet streef na, al is dit net omdat met 'n paar belegging in die regte modules. laadvermogen kan uitgebrei word om drie of vier keer dié van die basis waarde. Die Uitgebreide Cargohold I en II modules sal vrag ruimte te verhoog met 15 persent en 27 persent onderskeidelik, en alle industriële voorwerpe kan op die heel minste te hanteer twee. Natuurlik sal jy nodig het om te lei jou romp opgradering en werktuigkundige vaardighede om hulle te pas. Net so, die Cargohold Optimization I en II rigs verhoog vrag ruimte met 15 en 20 persent onderskeidelik, vir 'n boete op wapens bedrag. Elke T1 skip kan inpas drie platforms. en elke T2 skip altesaam twee. Jy moet hierdie vaardighede op te lei: Mechanic III, Jurie Rigging III, en Ruimtevaart Rigging ek, of IV vir die T2 weergawe. 'N Iteron Mark V industriële skip met vyf Uitgebreide Cargohold II modules en drie Cargohold Optimization II rigs kan sleep 43667 m 3. En laat ons nie vergeet van die Navigation en Evasive_Maneuvering vaardighede, wat die basis snelheid en behendigheid van jou skip te verhoog - hoe vinniger jy kan kry na waar jy gaan, hoe beter, na alles. Pas die beste In die begin sal jy beide in vaardigheid en kontant om die gebruik van die mees basiese toerusting beperk; 'n vinnige fregat. sommige vrag expanders en miskien 'n naverbrander of microwarpdrive. Maar vrees nie, sal hierdie vinnig verander. Soos kontantvloei in wat jy kan opgradeer om meer vaardighede, beter skepe en hoër-waarde handelsgoedere. riskante besigheid die mark Gebruik dit. Tyd is geld. Dit is net die begin.
No comments:
Post a Comment