Wednesday 20 September 2017

Die Stocktradingguy S Online Trading Journal


Die StockTradingGuy 's Online Trading Journal Welkom by my persoonlike - beurs joernaal . Nadat die meeste van my handel kapitaal getrek uit die mark te betaal vir 'n paar " speelgoed " , ek begin 2006 met 'n * net * $ 11,500 . Sal ek bou 'n fortuin uit hierdie measley som of crash en brand ? Net die tyd sal leer. Saam met my portefeulje rekord , sal ek gereeld plaas my dophoulyste , mark kommentaar en die onderwerp af belange ( sport , flieks , televisie , boeke , ens ) . Dankie vir die inloer en voel vry om my te e-pos by SinghJD1aol Vrydag, 4 Augustus, 2006 Ambagte : HAL , YHOO , IR , CMED en VLO Jammer vir die gebrek aan updates en kaarte . Vang met werk na 'n 10 dag vakansie het langer as wat verwag is geneem .

No comments:

Post a Comment