Saturday 23 September 2017

Vlaktes Trading Post Restaurant


Aanbevole Resensies Hierdie plek het karakter. Dit voel amper soos 'n eetplek uit 'n fliek: vriendelike kelnerinne, kleurvolle locals, interessante dekor. Die kos was presies wat ek verwag het. Dit is gebraaide en vetterige, met gegeurde eksponensieel aangehelp deur groot hoeveelhede Ranch aantrek. Ek wil om terug te gaan en probeer om die roomys salon. En ja, kan jy daar rook in. Nie seker of die wind, die bakkies, of die reuse uitgestrekte geel gras was geen aanduiding, maar you39; re in die ooste van Wyoming. Douglas is 'n spoorweg dorp, 'n cowboy dorp, 'n spittin39; en swearin39; dorp. Don39; t optree verbaas wanneer there39; s geen gestoofde beesstert of baba arugula op die spyskaart, en die soet ou dame sit op die toonbank langs jou ligte aan 'n Marlboro. (Die spaghetti pie sy bestel het bom as hael.) 1 check-in MOENIE kom hier. Ek skaars 1 ster gee, want ek persoonlik ontslaan dit van ander resensies dink die ondervinding beslis nie tipies wees. Maar my ervaring is met die kos, wat ek dink doesn39; t verander baie. Om mee te begin het ek die Nachos. kry dit nooit. Ek het 'n plaat met 'n redelike bedrag van skyfies en gelaai met geblikte kaas. Die skyfies is verouderd, en die kaas was koud en nie eens naby aan wat warm. My 11yr ou dogter kon gekry het hierdie reg. My entree was 'n burger (verskyn voorheen gevries en was ongezouten) en ek verkies die spiraal gesny skyfies. Die skyfies het toe 2/3 die plaat en was duidelik vars lyk soos dit net deur 'n paar spiraal aardappel sny ding wat hulle in die kombuis moet gesny. Ek was baie hoopvol met die skyfies. Ten slotte iets vars. Die skyfies was so pap met olie i39; m raai hulle laat val in die koue olie terwyl dit geabsorbeer al die greese soos dit op die olie gewag warm te kry. Daarbenewens is die skyfies nie bros of gelyk lank genoeg gekook. Daar is baie min opsies om te eet in Douglas, maar tydens my 2 week verblyf dit was die ergste. Ek stel voor die maak van 'n reis na die Crick Water ingesteek in die gas-stasie (Sinclair?).

No comments:

Post a Comment