Sunday 24 September 2017

Strategydesk ( Td Ameritrade - Back Testing - Tool )


StrategyDesk (TDAmeritrade & quot; back testing & quot; Tool) Geskep hierdie draad om die "titel" verduidelik as aanrader deur MergerMagnet. My vorige poste: 1) Hi - Ek is 'n newbe met hierdie webwerf, maar ek het 'n baie ondervinding (sedert die vroeë 80's het) met TradeStation (Omega Navorsing) in gebruik te maak van hul "Easy taal" as ek kon die handel termynmark. Tensy jy weet presies wat jy doen met hierdie "Terugblik" analise programme, kan hierdie groot tegniese vermoë maklik jou ondergang wees. Wat jy sien, beteken nie dit is wat jy kry. Die vermoë van StrategyDesk om "Terugblik" en sien wat sou gebeur het, beteken nie dit sal werk vir jou in die toekoms en ek dink dit Ds 1.0 program het steeds foute. Ek het my eie vrae wat aangespreek moet word deur TDA wat beantwoord moet word met hierdie nuwe instrument - Ek dink dat dit soms kry 'n gedagte van sy eie en nie korrek werk nie. Dit is nuut vir my ook, maar so ek sal enige kommentaar voorafgaan totdat ek beter leer dit. Ek sal raad gee as beste wat ek kan ten opsigte van hoe om dit aan te wend en te verhoed dat die slaggate wat ek ervaar het in die verlede. Dit is 'n groot hulpmiddel en as jy 'n enorme bedrag van die tyd om te ontleed en te implementeer 'n werkende strategie. Verstaan ​​asseblief dat geen mening oor 'n bepaalde strategie sal lewer. Ek het baie jare gewy aan die maak van my benadering werk. 'N Belangrike ding om te onthou is dat die enigste boeke wat jy kan in verband te koop om "wen" in die mark is dié geskryf deur mense wat nie kon wen. Ek sal na my mening van die tegnieke met betrekking tot algemene benaderings tot die toepassing van wat ek geleer lewer. Sien uit daarna om te hoor van iemand wat belangstel. Miskien kan ons 'n interessante draad gaan kry. Ek sal probeer om dit na te gaan en te reageer op 'n dag of twee. Ek het wel 'n ander lewe. Dankie vir jou belangstelling,

No comments:

Post a Comment